expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 5 lipca 2015

Liebsten Blog Awards

Czas powrócić do obowiązków. byt dużo czasu minęło, przepraszam. W moim życiu odbyła się istna rewolucja, ale nie martwi mnie to. Bardziej mnie martwi, że nie mogę się wziąć za pisanie, ale obiecuję poprawę. Na razie staram się nadrabiać wasze blogi, choć to też idzie mi z trudem, przepraszam.

Dziękuję wszystkim za nominacje, nikogo nie nominuję, gdyż większość blogerów już wzięła udział w tym wydarzeniu.




1)Kiedy zacząłeś pisać opowiadania?      

Pierwsze opowiadania zaczęłam pisać na samym początku gimnazjum, jak nie pod koniec podstawówki.

2)Czy myślałeś o karierze pisarza?

Oczywiście, chyba jak każdy, który pisał/pisze opowiadania/wiersze/cokolwiek innego. Gdzieś tam w głowie nadal mam malutką nadzieję, że może kiedyś… Kształcę się jednak w kierunku fotografii i mam nadzieję, że to jednak w tym zawodzie znajdę pracę.

3)Twoje ulubione zajęcie?

Najbardziej czytanie książek, fotografia, oczywiście pisanie, ostatnio spędzanie czasu z chłopakiem.

4)Jak sądzisz, co by było gdyby Loki istniał naprawdę?

Byłoby… Oj, źle by było na świecie xD Oczywiście cudownie by było spotkać Lokiego, lecz w rzeczywistości na pewno bardzo różniłby się od naszych wyobrażeń… A szczególnie, jeśli byłby to pierwotny mitologiczny Loki.

5)Co motywuje cię do pisania bloga?

Czytelnicy. Jeśli są, chcą czytać, komentuję, to jest to najlepsza motywacja dla piszącego.

6)Jakiej muzyki słuchasz?

Głównie rocka i metalu, ostatnio bardziej wkręciłam się w muzykę alternatywną, zwłaszcza polską.

7)Jaki jest twój ulubiony książkowy/filmowy bohater (pomijając Loki'ego)?

Książkowy to chyba Artem z powieści ,,Metro 2033”, a filmowego trudno mi wybrać… Może Thomas Schelby z serialu ,,Peaky Blinders”.

8)Co skłoniło cię do założenia bloga?

Chęć podzielenia się z kimś tym, co piszę i wymyślam. Byłam ciekawa, co ludzie myślą i o sposobie mojego pisania i o moich pomysłach.


9)Masz jakieś rady dla początkujących blogerów?

Rady są dość banalne: nie poddawać się na początku, dużo, bardzo dużo czytać i jeszcze więcej ćwiczyć. Jeśli się nie szlifuje swoich umiejętności, zostanie się miałkim, zwyczajnie słabym autorem.

10)Jak widzisz siebie za kilka lat?

Najchętniej w zawodzie fotografa. Z ważnymi ludźmi przy moim boku, marzeniami i wciąż nowymi celami do osiągnięcia.

11)Co sądzisz o naszym blogu?

Bardzo dobrze zapowiadający się blog. Trudno współtworzyć coś ciekawego z drugą osobą, która jest inna od nas i ma inne pomysły. Trudno zachować harmonię i podobny poziom. A wam się to udaje i macie naprawdę dobre pomysły, które tylko czekają na rozwinięcie. Oby tak dalej, gratuluję samozaparcia we wspólnym dążeniu do celu.





1.                Ulubiony aktor/aktorka?
Trudno wybrać jednego. Po za Tomem Hiddleston’em uwielbiam Jamesa Fanco, Cilliana Murphy’ego, Christiana Bale’a.

2.  Ulubiony bóg egipski?
Raczej nie interesuję się mitologią egipską, ale jeśli już to Set.

3.  Ulubione imię?
Teraz? Zdecydowanie Kasper.

4.  Ulubiony kraj?
Polska! A po za nią Wielka Brytania.

5.  Na jeden dzień masz moc. Jaką?
Niewidzialność.

6. Trzy życzenia :3.
Być sławną, bogatą i pozostać sobą.

7. Ulubiony żywioł?
Ogień.

8. Znak zodiaku?
Lew.

9. Ulubiony (dla utrudnienia) chiński, lub japoński bóg?
Też się nie znam xD Niech będzie Hotel, bo jest patronem artystów.

10. Ulubiony kolor?
Czarny.

11. Drób, czy wołowina? xd.
Drób.


1)                   Czy któraś z postaci na twoim blogu ma coś z Ciebie?

Oczywiście Meg ma sporo ze mnie, jest jednak taką udoskonaloną wersją.

2) Jakiego rodzaju lubisz czytać książki?


Uwielbiam fantasy i postapo.

3) Co pomaga ci przy pisaniu?


Muzyka, spokój, dużo wolnego czasu i zły humor.

4) Herbata czy kawa?

Kawa.

5) Ulubiony film?


Charlie(The perks of being a wallflower).

6) Co myślisz o walentynkach?


Idiotyzm, wyciąganie kasy, tak samo jak helloween. Wolę okazywać miłość na co dzień, nie tylko od święta.

7)  Jaka jest twoja ulubiona pora roku?


Jesień.

8) Ulubiona postać filmowa lub książkowa?


Jak wyżej.

9) Gdybyś była kolorem, to jakim?


Niebieskim, wpadającym w turkus.

10) Koty czy psy?


Do obydwu nie mam nic przeciwko, ale bardziej bym chyba wolała psa.

11) Lubisz swoją szkołę?


Nie lubię, żałuję, że do niej trafiłam. Pociesza mnie fakt, że poznałam tam świetnych ludzi, z którymi mogę wspaniale spędzać czas.



1.      Jakich wątków nie lubisz czytać w książkach, opowiadaniach, itp.?

Chyba nie ma takich… Nie lubię po prostu wątków naciąganych, które mają za zadanie jedynie przedłużyć akcję.

2.      Aktor/ka, piosenkarz/ka, celetryta/ka, zespół, których wręcz nie znosisz?
 Bieber, Kwiatkowski, w dużej mierze polskie ,,,gwiazdki” mające zaspokoić gusta mas.

3.      Co motywuje cię do pisania? Dzięki czemu potrafisz przełamać te ciężki dni i siąść do pisania kolejnych rozdziałów?

Czytelnicy. Gdy czytam ich komentarze, jak czekają na kolejny rozdział, wtedy nie daje mi to spokoju.

4.                    Jak wyobrażasz sobie siebie za 50 lat?

Jak wyżej.

5.                    Jakiej postaci z uniwersum Marvela wręcz nienawidzisz?

Jane Foster mnie irytuje, nie przepadam też za Scarlet Witch, do której absolutnie się zraziłam czytając komiksy.

6.                    Najlepszy i najgorszy film, jaki kiedykolwiek widziałaś? Dlaczego?

Najlepszy? Incepcja. Świetny scenariusz, świetni aktorzy. Daje do myślenia i pobudza do niego. Za każdym razem człowiek ogląda go z napięciem i zainteresowaniem. Aczkolwiek na pewno znalazłabym jeszcze kilka tak świetnych filmów. Najgorszy to chyba Dogma. Ani mnie nie bawił ani… Ani nic. Nie potrafię tego opisać, po prostu głupi i nudny.

7.                    Czy jest coś co chciałabyś w sobie zmienić? Jeśli tak to co to takiego?
                
Jest wiele takich rzeczy, głównie, jeśli chodzi o wygląd. Nad charakterem też powinnam popracować. Chciałabym być bardziej cierpliwa i nie wkurzać się na każde głupstwo. Zbyt często ranię swoim zachowaniem najbliższe mi osoby.

8.                Aktor/muzyk, w którym się podkochiwałaś, kiedy byłaś dzieckiem?

Nie pamiętam xD Harry Potter? xD

9.               Chciałabyś mieć jakieś super moce? Jeśli tak to jakie?

Jak wyżej.
10.               Chciałabyś podróżować w kosmos? Tak/nie? Dlaczego?

Chyba za bardzo boję się tej nieskończoności, żeby odbyć taką podróż. Lecz jeśli ktoś przyszedł do mnie i zaproponował mi to, to na pewno bym się zastanawiała…



1.        Co myślisz o mym blogu? Które z opowiadań najbardziej przypadło Ci do gustu? Ew. co byś u mnie zmieniła?

Piszesz świetnie i nic więcej nie trzeba dodawać. Tryskasz pomysłami, a moim ulubionym opowiadaniem jest zdecydowanie ,,Łajza”

2.        Czy gdyby było możliwe nasze spotkanie, udałabyś się na nie, co wtedy byś mi powiedziała? O co byś zapytała?

Uhh jestem bardzo wstydliwą osobą. Na pewno chciałabym porozmawiać o twoich pasjach, o pisaniu. Jak się nauczyłaś tak wspaniale pisać. I na pewno spytałabym się o kilka banalnych rzeczy J

3.        Wyobraź sobie taką sytuację: Spotykasz przypadkiem swego idola, co robisz?

Stoję oniemiała, przecieram oczy, sprawdzam czy to nie sen a potem biegnę do niego z piskiem i pytaniem czy mogę sobie zrobić z nim zdjęcie xD

4.        Myślisz, że przyjaźń między kobietą, a mężczyzną jest możliwa? 

Myślę, że tak o ile oboje są zajęci. Chociaż… miałam kiedyś przyjaciela, oboje byliśmy wolni, ale nigdy nie myśleliśmy by być razem. Także, chyba tak.

5.        Pantsu misete moratte desu ka ? [XD]

Nope xD

6.        Jakiej muzyki słuchasz?

Jak wyżej.

7.        Twoja ulubiona piosenka, to....
Ciężko wybrać jedną, bo to akurat się u mnie często zmienia. Teraz jest to ,,Asleep” The Smiths

8.        Jakiego bloga byłabyś w stanie mi polecić, dlaczego akurat ten?

http://the-darkest-side-of-me-loki-laufeyson.blogspot.com/
Na pewno go znasz. To od niego wszystko się zaczęło.

9.        Jaką książkę chciałabyś mi koniecznie polecić?

,,Metro 2033”. Cudownie niepokojąca książka.

10.    Jaki film chciałabyś mi koniecznie polecić?

,,Nostalgia Anioła”

11.    Gdybyś miała szansę podróży w czasie, wybrałabyś przeszłość[w tym wypadku konkretnie jakie czasy], czy przyszłość? I dlaczego?

Przeszłość. Lata 70. Chciałabym zobaczyć na żywo Joy Division, Queen(z Frieddie’m), Sex Pistols… Tak, te czasy były piękne.

7 komentarzy:

  1. kiedy w takim razie mniej wiecej mozemy sie spodziewac nowego rozdzialu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dawno nie wchodziłam na żadnego z Waszych blogów i kiedy Twój wskoczył mi na pierwsze miejsce na liście postanowiłam, że wejdę ( w końcu tak długo mnie nie było). Czytam sobie, czytam Twoje odpowiedzi (jednocześnie stwierdzając,że pod wieloma względami jesteśmy strasznie podobne) i nagle ta jedna odpowiedź:

    "8. Jakiego bloga byłabyś w stanie mi polecić, dlaczego akurat ten?

    http://the-darkest-side-of-me-loki-laufeyson.blogspot.com/
    Na pewno go znasz. To od niego wszystko się zaczęło."

    Aż mi się cieplutko na serduszku zrobiło :3 Mam nadzieję, że niedługo wstawisz jakiś rozdział, a tymczasem postaram się nadrobić moje zaległości :3

    Pozdrawiam,
    Mrs. Darkness

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, że postanowiłaś tu zawitać :)
      Cieszę się, że mogłam sprawić Ci przyjemność... Cóż, taka jest prawda, Twój blog był pierwszym, na który zawitałam szukając fanfick'ów o Lokim i od razu mnie wciągnął :)
      Postaram się szybko wstawić rozdział, lecz mam też nadzieję, że i u Ciebie pojawi się kolejny :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że jesteś :).
    Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko dobrze i że wena znów będzie Ci dotrzymywać towarzystwa.
    Strasznie tęskniłam za Tobą i Twoim Lokim ;(.
    Czekam więc niecierpliwie na kolejny rozdział i ściskam Cię mocno. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie jest źle, wena uśmiecha się do mnie i mruga do mnie wieczorami :)
      Dziękuję za słowa wsparcia :* Postaram się wziąć za siebie i niedługo opublikować kolejny rozdział :)
      Mam nadzieję, że u Ciebie również pojawią się nowe rozdziały... Bo bardzo na to liczę :) Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję :*

      Usuń