expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

piątek, 22 sierpnia 2014

Powitanie

 Witam wszystkich serdecznie.

 Jak widzicie jestem tu nowa. Myśl o założeniu bloga i publikowaniu na nim mojego opowiadania zrodziła się już dawno.
 Pomysł na opowiadanie pojawił się kilka miesięcy temu. Jego rzeczywista forma zaczęła się tworzyć kilka tygodni temu i przez te tygodnie dopracowywałam ją, zmieniałam, dodawałam nowe pomysły.
 To nie jest mój pierwszy blog, ale pierwszy o takiej tematyce i tak dopieszczony oraz dopracowany. Rozdziały piszę do przodu, mam już bardzo dużo materiału, który muszę przepisać na kompa i poprawić.
 Teraz trochę o pomyśle.Opowiadanie jest oparte na pierwszej części Thora, oczywiście głównym bohaterem jest Loki czyli nic oryginalnego. Opowieść będzie miała w sobie elementy mitologii nordyckiej.     Drugą główną postacią jest kobieta, Megan Miles - to też nic oryginalnego. Mieszka ona w Nowym Jorku i jest fotografem pracującym w popularnej gazecie. Więcej nie napiszę, bo będziecie ją poznawali stopniowo, podczas czytania mojej historii. Nie zamieszczam żadnego jej zdjęcia bo wolałabym zdać się na waszą wyobraźnię a i ja tak sobie ją wyobraziłam, że nie chcę psuć tego wizerunku w mojej głowię jakąś fotografią.

 Historia jest już z góry zaplanowana, ma tez wymyślony koniec, więc raczej nie porzucę tego bloga. Zobaczę jaki będzie wasz odbiór. Oczekuję szczerych, rzetelnych komentarzy, oczywiście możecie też zapraszać mnie na swoje blogi.

Zaraz pojawi się pierwszy rozdział.

Pozdrawiam :)

                                                                                                                                               Natsuko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz